آتش نشانی

علائم ایمنی در آسانسور

علائم ایمنی در آسانسور
علائم ایمنی در آسانسور

علایم ایمنی در آسانسور

وجود علایم و ایمنی در هر محیطی الزامی است ؛ علایم ایمنی در وهله اول برای پیشگیری از ایجاد آسیب های احتمالی بوده و متضمن این مفهوم می باشد که کارکنان و بازدیدکنندگان به خوبی از خطرات احتمالی آسیب های پیش رو در شرایط و یا محیط های خاص آگاه می شوند ؛ این علایم در محیط های مختلف استفاده می شود از موارد استفاده از آن , استفاده از علایم ایمنی در آسانسور است که در صورت درخواست سایز سفارشی تابلو ایمنی برای شما عزیزان تولید خواهد شد . تهران فایر تامین کننده تجهیزات آتش نشانی آب و فوم با ساخت و نصب انواع بلدر تانک ، دیلاج ولو ، مانیتور  و…. سایر تجهیزات فوم پاش  اطفاء حریق در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با  :

  • علایم ایمنی در آسانسور چیست ؟
  • برخی از انواع علایم ایمنی در آسانسور
  • نکات ایمنی در استفاده از آسانسور
  • انتخاب جنس و ابعاد تابلو ایمنی آسانسور

ساخت و  تعمیر بلدر تانک افقی و عمودی

 علایم ایمنی در آسانسور چیست ؟

یکی از قطعاتی که در نصب آسانسور استفاده می شود ؛ علایم استاندارد آسانسور می باشد این وسیله در آخرین مرحله از فرآیند نصب و در قسمت های مختلف آسانسور نصب می گردد در واقع علایم ایمنی در آسانسور هشدارهایی بوده که هنگام استفاده از آسانسور مسافران باید با آن توجه نمایند .

برخی از انواع علایم ایمنی در آسانسور

علایم ایمنی هنگام حریق از آسانسور استفاده نکنید :

از جمله علایم ایمنی در آسانسور تابلو , هنگام حریق از آسانسور استفاده نکنید است ؛ که در کنار ورودی های آسانسور استفاده شده تا در صورت آتشسوزی به افراد حاضر در محل اطلاع رسانی شود , هنگام حریق استفاده از پله فرار یا راه پله بهترین و امن ترین راه است .

علایم ایمنی حمل بار با آسانسور ممنوع :

از دیگر علایم ایمنی در آسانسور  علایم ایمنی حمل بار با آسانسور ممنوع است می باشد ؛ این نوع آسانسور تنها برای حمل اشخاص به غیر اشخاص به غیر از اپراتور و اشخاص خاص برای پر کردن و خالی کردن می باشند

علایم ایمنی آسانسور صرفا برای جایه جایی بار می باشد :

اولین چیزی که در مورد آسانسورهای حمل بار متوجه می شویداین است که درب ها از وسط به شکل افقی باز می شوند این نکته توسط قانون الزامی نشده است و برخی از آنها ممکن است به شکل عمودی باز شوند برخی از آنها را می توان در بازار پیدا کرد اما معمولا یکی از عواملی که آسانسور حمل بار و مسافر را از یکدیگر جدا می کند نحوه باز کردن درب است بالا و پایین ( به جای چپ و راست ) , علتی که آنها را اینطور طراحی کرده اند این است که ورودی آنها باید به اندازه عرض ماشین باشد تا بتواند چیزی را به راحتی جا به جا کند همچنین درب هایی که به سمت بالا و پایین باز می شوند باعث صرفه جویی در فضا هم می شوند .

تولید  کننده اصلی فوم چمبر کجاست ؟

علایم ایمنی خطر بسته شدن درب آسانسور:

از جمله مسائلی که بسیاری ار مالکان و مدیران ساختمان گهگاهی با آن مواجه می شوند مشکلات درب آسانسور است گاهی این مشکل جدی تر شده و موجب محکم بسته شدن درب آسانسور است که ممکن ایت به سرنشین آسیب برساند مشکلات درب آسانسور و آسیب های ناشی از آن معمولا زمانی رخ می دهد که قطعات محافظ درب دچار نقش شوند

نکات ایمنی در استفاده از آسانسور

  • در نظر گرفتن رفیت آسانسور و حمل نکردن بار سنگین با آن
  • چراغ شستی آسانسور نشان دهنده دریافت فرمان است .
  • اطمینان از وجود ایمنی کابینت آسانسور قبل از سوار شدن
  • در زمان تنهایی از آسانسور استفاده نشود

انتخاب جنس و ابعاد تابلو ایمنی آسانسور

تابلو ها و علایم ایمنی به دو دسته با متن و بدون متن تقسیم می شود , تابلوهای با متن شامل تک زبانه و دوزبانه می باشد ؛ تابلوهای تک زبانه به دلیل بزرگتر بودن متن در کادر اختصاصی از فاصله دورتری قابلیت خوانایی بهتری دارند به همین دلیل استفاده از تابلوهای تک زبانه در محیط های اداری و کارگاهی توصیه می شود .

جنس و ابعاد استاندارد تابلوهای ایمنی :

جنس تابلوهای ایمنی از ورق PVC , ورق آلومینیوم (AL ) , برچسب وینیل ضد آب ( LB ) , پوستر لمینه شده ( PS ) و بنر ( BN ) است .

ابعاد تابلوهای ایمنی ( با سانتی متر ) :

ابعاد استاندارد علایم ایمنی شامل ؛ 10*7 , 30*25 , 40*30 , 50*40 , 70*50 ,100*70 , و 80,120 است اما سایزهای متفرقه که توسط ما برای مشتریان تولید می شود10*10 , 20 *20 , 30*30 و یا هر سایزی که مناسب محل نصب می باشد است .

تعمیر تخصصی دیلاج ولو سیستم فوم پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *