اخبار

جزئیات آتش سوزی انبار شکلات در بازار تهران

جزئیات آتش سوزی انبار شکلات در بازار تهران
جزئیات آتش سوزی انبار شکلات در بازار تهران

جزئیات آتش سوزی انبار شکلات در بازار تهران

یک انبار شکلات   در بازار تهران دچار حریق شد و سوخت .

به نقل از خبرگذاری مهر در نخستین دقایق بامداد  19 شهریورماه  خبر آتش سوزی در یکی از انبارهای محدوده بازار تهران به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ایستگاه های 107 , 7 , 1 , 3 , 4 و 67 همراه با خودروهای حامل دستگاه های تنفسی و نیز 2 دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند .

محل حادثه که یک ساختمان قدیمی دو طبقه با مساحت حدود 500 متر مربع بود و به عنوان انبار برای نگهداری شکلات مورد استفاده قرار می گرفت کاملا شعله ور شده بود به طوری که هر آن امکان سرایت شعله های آتش به انبارهای مجاور نیز وجود داشت و از طرفی به دلیل اینکه سقف این ساختمان حالت شیروانی داشت عملیات نیز با مشکل مواجه شده بود .

پرسنل آتش نشانی در ابتدا جریان گاز و برق را قطع کردند و با نردبان های دستی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و به کمک لوله های آبرسانی و از چند جهت مشغول به اطفای حریق شدند , پس از مدتی آتش به طور کامل مهار شد .

خوشبختانه در این حادثه به شهروندان آسیبی وارد نشد اما شکلات های انبار از بین رفتند به علاوه ساختمان نیز دچار خسارت شد , مأموران آتش نشانی پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل به ایستگاه خود بازگشتند و کارشناسان نیز برای یافتن علت این حادثه اقدامات خود را آغاز نمودند .

ساخت و نصب  دیلاج ولو 10 اینچ فولادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *