آتش نشانی

فروش و نصب شیر فلکه آتش نشانی

شیر فلکه آتش نشانی
شیر فلکه آتش نشانی

شیر فلکه آتشنشانی

آتش سوزی از جمله حوادث شایع ساختمان ها و واحدهای صنعتی بوده که در صورت اتفاق خسارات زیاد مالی و جانی را به بار می آورد از جمله تجهیزات مهم آتشنشانی شیر فلکه آتشنشانی است این ابزار تنها برای اطفای حریق کاربرد ندارد بلکه از ان در مناقط مختلف برای شست و شوی خیابان و آبدهی باغچه ها مورد استفاده قرار میگیرد جنس این سازه از آلیاژ برنج که ترکیب مس و روی بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است . تهران فایر تامین کننده تجهیزات آتش نشانی با فروش ، نصب و راه اندازی انواع شیرهای آتش نشانی در خدمت شماست . برای مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • انواع مختلف شیر فلکه آتشنشانی
  • کاربرد شیر فلکه آتشنشانی
  • فاصله شیر هیدرانت آتشنشانی
  • راهنمای خرید شیر آتشنشانی
  • استاندارد شیر آتشنشانی

فروش و نصب شیر هیدرانت زمینی و ایستاده

انواع مختلف شیر فلکه آتشنشانی

شیر آتشنشانی ایستاده با محفظه خشک :

از جمله انواع شیر فلکه آتشنشانی نوع ایستاده این محصول با محفظه خشک است ؛ این مدل دارای یک دهانه گیرنده و سه دهانه دهنده آب در اندازه های مختلف بوده و دهانه دهنده مجهز به درپوش زنجیردار و شیر هم برخوردار از مکانیزم خودکار برای عدم یخ زدگی و فرسایش بوده و نیز مجهز به یک فلنج ضربه گیر ایمنی می باشد ؛ در حالت عادی محفظه فوقانی این شیر خشک بوده و خارج از سطح زمین نصب می شود با باز نمودن شیر اصلی محفظه آن نیز پر از آب شده و به دلیل اینکه مجهز به سیستم تخلیه است پس از بسته شدن شیر اصلی به شکل اتوماتیک عمل تخلیه صورت میگیرد از مهم ترین مزایای استفاده از این نوع شیر می توان به , بهترین انتخاب برای استفاده در مناطق سردسیر که امکان یخ زدگی وجود دارد و به دلیل اینکه برخوردار از مکانیزم ضربه گیر است مانع از خروج آب هنگام حادثه می شود .

شیر آتشنشانی ایستاده تر :

قسمت فوقانی این شیر روی زمین نصب می گردد با این حال دائما محفظه این شیر پر از آب است , این شیر فلکه شیر اصلی ندارد ولی در هر کدام از خروجی ها شیر جداگانه ای نصب گردیده است این نوع بر خلاف شیر ایستاده محفظه خشک برای مناطقی که در معرض یخ زدگی هستند مناسب نبوده و به دلیل نبود سیستم ضربه گیر در آن مانع از خروج آب نمی شود .

خرید شیر ضد آتش

کاربرد شیر فلکه آتشنشانی

شیر فلکه آتشنشانی از جمله بهترین تجهیزات برای اطفای حریق بوده که توسط آن می توان حریق رخ داده در ساختمان ها , راه پله ها , فروشگاه ها و… را خاموش نمود ؛ استفاده در این سازه در نقاطی که انتظار می رود جریان سیال را به شکل کامل باز یا بسته می کند ؛ تمام ساخت و سازهایی که از شیرهای فلکه آتشنشانی استفاده می کند می بایستی که توسط شرکت آتشنشانی تأیید شوند ؛ از دیگر کاربردهای آن می توان به شست و شوی خیابان ها , آبدهی باغچه ها و محوه های سبز اشاره نمود .

فاصله شیر هیدرانت

معمولا در مناطق حساس نباید فواصل هیدرانت ها از هم بیش از 100 متر باشد از سویی نصب شیرهای هیدرانت آتشنشانی در چهارراه ها  تقاطع های مهم شهری از ملاحظات مهم به شمار می آید در شرایطی که فاصله بین تقاطع ها بیش از 105 تا 120 متر باشد از شیر هیدرانت آتشنشانی استفاده می شود .

راهنمای خرید شیرآتشنشانی

  • توجه به جنس شیر فلکه آتشنشانی
  • توجه به کاربرد و نوع استفاده شیر آتشنشانی
  • توجه به سایز و اندازه شیر آتشنشانی

استاندارد شیر آتشنشانی

  • تمامی شیرهای اتشنشانی جدا بر شیر قطع و وصل اصلی باید شیر قطع و وصل جداگانه داشته باشند .
  • شیر قطع و وصل جداگانه یا پس از فلنج شیر آتشنشانی متصل شده و یا در فاصله یکسان و یا از پیش تعیین شده نسبت به شیر آتشنشانی متصل می شود.
  • محل نصب شیر باید دارای زیرسازی مناسبی بوده تا از نشت شیر جلوگیری شود .
  • رنگ آمیزی خارجی شیر آتشنشانی باید به یکی از رنگ های زرد , نارنجی و قرمز باشد .که در استاندارد ایران رنگ قرمز توصیه می شود .
  • شیر آتشنشانی حین آزمایش خط لوله جدید نباید تحت فشار تست خط لوله قرار گرفته و در حین تست خط لوله باید توسط شیر قطع و وصل اضافی جریان ورودی به شیر آتشنشانی قطع باشد .
تولید کننده فوم دوزینگ آتش نشانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *